субота, 6. децембар 2014.

Kolač sa šargarepom i pitarice sa prazilukom

Sinoć sam primetila da su mi se kolena pretvorila u krofnice. Drugim rečima - počela sam da se gojim. Problem je taj što sam i dalje u gornjem delu mršava, a ispod struka već počinje salce na sve strane. Bilo je i krajnje vreme. Sestra je ušla u petu deceniju. Zato je, pretpostavljam, tema mog bloga trebalo da bude nešto drugo, a ne hrana. Ali šta ću kad voli duša. da li imate takav osećaj?

Juče sam sprmala  nešto slatko. Kolac sa šargarepom koji mi je pravila prijateljica iz švajcarske. Ja sam ga malo modifikovala pa je po malo ličio na one božićne hlebove sa suvim voćem. Dodala sam kandirane pomorandže, suve brusnice i blanširane bademe.





A zatim sam rešila da isprobam neki recept Gordona Remzija. Prošlog leta, dok smo boravili u selu, često sam pravila naan,To su zapravo naše pitarice koje je baba moga muža pekla na smederevcu, a ja ih pečem u teflonskom tiganju. Ova verzija koju sam preksinoć videla na TV-u mi se dopala, ali odmah da vam kažem da mi se ipak više sviđa obična verzija sada kada sam probala obe.

Kada mesim hleb, obično stavljam sve od prilike. Zato ne mogu da pridodam i recept uz slike, ali za ovu količinu ide oko pola kocke kvasca, šolja vode i oko 400 gr brašna. Naravno, so, šećer i pržen praziluk po ukusu.





Nije loše sa krem sirom.

I da zaokruglimo priču o gojenju.
Danas sam rešila da ručak bude vegetarijanski. Dinstala sam tikvu sa crnim lukom, Prokelj i brokoli su blanširani a zatim proprženi u voku na maslinovom ulju. Junetina je pridodata po želji moga prvenca. :)


1 коментар:

  1. Draga Ana,

    Mi smo http://blenderonline.rs/

    Sajt okuplja na jednom mestu najnovije postove iz kategorija: hrana, moda, beauty, lifestyle i craft. Voleli bismo da nam se pridružite sa svojim sajtom :)

    Za sva pitanja stojim vam na raspolaganju.

    Puno pozdrava,

    Sanja

    P.S. Izvinjavam se što pišem ovde, ali nisam našla kontakt mail na vašem sajtu.

    ОдговориИзбриши