понедељак, 1. децембар 2014.

Najlepši kolačići na svetu

Žene koje imaju sina tinejdžera znaju šta znači kada se pojede brže nego što ona može da spremi. Kako je biti majka dvojice ješnih tinejdžera, ne želim ni da pomislim!
A do pre neku godinu bio je sitan i mrljav.

Danas sam ispekla kolače koje sam zamesila sinoć i ostavila testo u frižideru. To su najbolji kolačići na svetu! Ali stvarno. Međutim, dok ja ovo pišem, njih više nema. Pojeo ih moj sin uz svesrdnu pomoć kćerke mezimice. Dok ih je on gutao, a ja čitala neku knjigu Tonija Parsonsa, rekao mi je da se batalim čitanja i uzmem da radim nešto produktivno. Ej!

Pa, evo. Pišem recept za ove divne kolače.




Umutiti mikserom 140 gr omekšalog margarina sa 1/2 šolje šećera.
Dodati 1 jaje i kašičica ekstata vanile pa i dalje mutiti.
Dodati suve sastojke: 2 šolje brašna,  1/2 kašičice praška za pecivo i prstohvat soli
Umesiti testo, uviti u samolepljivu foliju i ostaviti u frižideru da stoji najbolje tokom noći.
Razviti testo, seći u željene oblike, premazati jajetom i peći na 175 stepeni oko 10 minuta ili dok ne porumene.

Prijatno! 

Нема коментара:

Постави коментар