среда, 17. децембар 2014.

Medene pahulje za prizivanje snega

Ja ne znam da li vi volite sneg. Ja ga baš i ne volim, ali sam svesna toga da mu je vreme i nekako mi je normalnije da u decembru pada sneg nego da bude više od deset stepeni i da ja idem raskopčane jakne i znojim se dok se vraćam kući sa sednice.

Cele godine čekam ove novogodišnje/božićne praznike iz više razloga: raspust, raspust, raspust i medenjaci. Dobro, ima još razloga, ali ova četiri su mi najvažniji.

Mogu ja da pravim medenjake i tokom cele godine, ali taj miris karanfilića koji se širi kućom mene tako podseća na zimu i Božić da ne želim prosto da ga vezujem ni za šta drugo.

I tako, ja danas rešim da pravim medenjake u obliku pahulja ne bi li nekako prizvala sneg sad kad mu je vreme, a ne da nas zaveje negde u martu.









Ovo je dupla mera, a recept izgleda ovako:

3 šolje brašna
1/2 kašičice soli
3/4 kašičice bikarbone sode
1/2 kašičice cimeta
1/2 kašičice mlevenog đumbira
1/4 kašičice muskatnog oraščića
1/4  kašičice karanfilića

staviti u činiju i promešati.

113 gr putera
1 veće jaje
1/2 šolje šećera
4 kašike meda

mututi mikserom a zatim postepeno dodati suve sastojke i umesiti testo rukama. Uviti ga u providnu foliju i ostaviti u frižideru najmanje 2 sata.

Razvijati testo i kalupom vaditi željene oblike.

Ovom prilikom se do neba zahvaljujem divnom mužu koji mi je nabavio ove prekrasne oblike pahulja.

Peći u prethodno zagrejanoj pećnici na 150 stepeni oko 8 do 10 minuta ili dok ne potamne.

Glazura:

oko 50 gr šećera u prahu i
oko 3 kašike mleka

dodavati postepeno mleko i mešati da ne bude mnogo retko. Ja to stavim u kesicu pa odsečem vrh. Nisam ni ja baš vešta, ali sve se vežba.

Pozdrav svima koji su ovo pročitali. Svima vam želim lepe predstojeće praznike. Ana.

Нема коментара:

Постави коментар