недеља, 14. децембар 2014.

Brze rol viršle

Ah, večita dilema svake domačice, a posebno one savremene, jeste šta spremiti na brzaka i otkačiti ukućane da ne idu za njom po kući i viču da su gladni. Da li im reći da nađu nešto u frižideru i sami se snađu, ili okupiti porodicu oko sola i negovati kult zajedničkog obeda?

Ja sam više za ovu drugu varijntu. Ali pošto sam savremena to znači da idem na posao, a mladunce ne smem da ostavim bez doručka. Zato se dovijam i smišljam pa sam rešila da sa svim ostalim savremenim domaćicama podelim jedan trik. Verujem da su i druge domaćice razvile svoje metode brzog i lakog spremanja doručka. Evo jednog mog.

Brze rol viršle

Izvaditi pakovanje lisnatog testa još uveče iz zamrzivača i staviti u frižider da se otopi do ujutru.
Ujutru oljuštiti 6 viršli i po dužini preseći na pola. Razviti testo i seći svaki blok na 6 traka. Traku premazati vodom ( da bi se testo lepilo ) i urolati viršlu. Svaku rolnu premazati jajetom i posuti susamom, Staviti u zagrejanu rernu i peći na 220 stepeni oko 12 min ili dok ne porumene.
Viršle prethodno ne kuvam, ali bi možda moglo.
Sad mi pade na pamet varijanta da se sve to uradi uveče, a ujutru se samo ispeku. Ne znam, nisam pametna.





Нема коментара:

Постави коментар